Wdrożenie w Rodental Plus zalecanych środków ochrony

covid 19 dentysta bielsko

Szanowni Pacjenci,
wdrożyliśmy rygorystyczne procedury zapobiegania zakażeniom i wszystkie obecnie zalecane środki ochrony.

25 marca br. otrzymaliśmy od Ministerstwa Zdrowia wytyczne, jak powinna wyglądać wizyta stomatologiczna w czasie epidemii. Od tego czasu pracowaliśmy dzień i noc ??, aby sprostać tym wymaganiom. Udało się ?‼️ Wprowadziliśmy nasze wewnętrzne procedury dopasowane do naszego lokalu i do naszych warunków. Wyposażyliśmy się w dodatkowe materiały i ubrania jednorazowe potrzebne, aby zapewnić pełne bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu. Dodatkowo zadbaliśmy o powietrze w gabinecie i wyposażyliśmy oczyszczacze powietrza, które wg producenta zabijają 99,9% wirusów, grzybów i bakterii w pomieszczeniu, w którym pracują oraz lampy UV.

W trosce o Państwa zdrowie staramy się utrzymać ciągłość świadczenia naszych usług jednak czując zbiorową odpowiedzialność staramy się je częściowo ograniczyć. Prosimy o uszanowanie naszych zaleceń i słuchanie poleceń Pań z rejestracji, lekarzy i higienistek. Prosimy zgłaszać się pojedynczo w wyznaczonych godzinach. Zalecamy i będziemy Państwa o to prosić aby w przypadku oczekiwania na leczenie pozostać raczej w samochodzie ?.
Wprowadziliśmy obowiązek dezynfekowania rąk i nie ma od tego odstępstw ‼️
W przypadku objawów infekcji prosimy aby nie zgłaszać się na wizytę ale poinformować o tym Rejestrację.
Pacjenci z bólem mają zapewniony stały dostęp do lekarza tak szybko jak to jest możliwe.
Prosimy o uszanowanie tych restrykcji, mimo iż wiążą się z pewnymi utrudnieniami.

Dodatkowo informujemy, że dla Państwa bezpieczeństwa stosujemy szczególne zabezpieczenia, które zostały wdrożone w naszej klinice.
Zabezpieczenie w odzież ochronną:
?Fartuch jednorazowy z długim rękawem i kombinezon
? Czepek
? Maska FFP3, FFP2, maseczka chirurgiczna
? Okulary,przyłbica
? Rękawiczki chirurgiczne pokrywające mankiet fartucha oraz rękawiczki jednorazowe

Po każdej wizycie przeprowadzana jest dokładna dezynfekcja całego gabinetu. Rutynowo, jak zawsze, po każdej wizycie przeprowadzona zostaje sterylizacja wszystkich końcówek w autoklawie (mikrosilnik, turbina, dmuchawka). W poczekalni i recepcji prowadzona jest regularna dezynfekcja powierzchni, klamek, uchwytów, długopisów i kanap. Troszcząc się o Państwa bezpieczeństwo, jak i bezpieczeństwo naszych pracowników i ich rodzin, dokładamy wszelkich starań aby zminimalizować ryzyko transmisji wirusa. Wizyta u nas w klinice, będzie możliwa tylko i wyłącznie po kontakcie telefonicznych - ? 579 96 77 69 ☎️ 33 815 60 60 lub mailowym - ? stomatologia@rodentalplus.pl. Liczba przyjęć pacjentów w czasie epidemii, jest ograniczona. Nie zostawimy Was w potrzebie ?. Razem damy radę ?.